Album odlično utjelovljuje glazbenu viziju poznatog dvojca, koja je i dalje na pola puta između komercijalnog potencijala i izrazito osobne glazbene vizije.
Section (Bravo Boys/PDV, 2019.)
Bez obzira što Bojan Drobac i Milorad Ristić ističu da Bella Technika nema veze s njihovim bivšim bendom Darkwood Dub, svatko imalo upućen u njihovu diskografiju prepoznat će stilske i instrumentalne sličnosti projekata. To uostalom, nakon više od dvadeset pet godina karijere, nije nikakva sramota. U promo materijalu ćete pročitati reference na ranu elektronsku i plesnu glazbu, psihodelični rock, pop, dub. Sve to stoji, ali više kao kumulativno iskustvo Drobca i Ristića skupljeno kroz godine glazbene evolucije negoli čvrsto uzete odrednice.
"Section" nastavlja smjer koji su Darkwood Dub razvijali još od kultnog "Elektropionira", a to je melankolična klupska glazba, u osnovi spori organski house sa snažnim dub bassom te naglašeno atmosferičnim gitarskim i sintesajzerskim pristupom. Ono što u odnosu na prethodni bend Bella Technika nemaju jest ekscentrični i prepoznatljiv vokal Dejana Vučetića. Umjesto njega Bella Technika imaju opernu pjevačicu Katarinu Jovanović i cijeli niz gostiju "iz zemlje i inozemstva": Sonju Lončar (klavijature), Filipa Krumesa (violina), Emeryja Dobynsa (vokali, klavijature, gitara), Sama Dixona (gitara), Setha Manchestera (bas gitara, klavijature)...
Svi oni daju albumu osjećaj preciznog, premda nadahnutog profesionalizma u odnosu na riskantni, autsajderski pristup koji je karakterizirao najbolje radove Darkwood Dub poput spomenutog "Elektropionira" ili "Život počinje u tridesetoj". S druge strane, "Section" je bolji, zaokruženiji i daleko jasniji od nekoliko posljednjih ostvarenja starog benda. Bez obzira što na momente zvuči prečisto i ispolirano, album odlično utjelovljuje glazbenu viziju dvojca, koja je i dalje na pola puta između komercijalnog potencijala i izrazito osobne glazbene vizije.
Comments